ساخت تیزر موشن گرافی نیز از مهمترین روش ها برای افزودن به تعداد مشتریان و مخاطبان شماست. درواقع تیزر مفهومی مشخص دارد. تیزر ها برای تیزینگ ساخته می شوند و ساخت تیزر به منظور آن است که نظر مخاطبان شما را به سمت محصول یا خدمتی جلب نموده و از آنها مشتریانی تمام عیار ایجاد کند.
سفارش ساخت انیمیشن دو بعدی هم یکی از ساده ترین، ارزانترین و بهترین راه ها برای جلب نظر مخاطبان شما است.
تولید این نوع از محتوا عموما زمان زیادی نمیخواهد و میتوان در یک یا نهایتا چند روز یک تیزر موشن ساخت.
سپس کافیست که محتوای تولید شده را در چند شبکه اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و توییتر منتشر کرده و نظاره گر افزایش مشتریان خود باشید.
لوگو موشن نیز یکی از موضوعاتی است که این روزها میتوان آن را در پایان تمام ویدیو های تبلیغاتی مشاهده کرد و تعرفه لوگو موشن بعنوان یک قطعه ویدیویی بسیار پایین و بصرفه است.
این نوع از محتوا، از نظر مخاطبان شبکه های اجتماعی محتوایی بسیار جذاب است و لازم است تا درباره ساخت آن و استفاده از آن در انتها و یا ابتدای ویدیو های تبلیغاتی خود، تجدید نظر کنید!
هزینه ساخت موشن گرافیک یکی از مهمترین چالش ها در تولید این نوع از محتوای ویدیویی است. اما برای بررسی این موضوع بهتر است نگاهی کلی به هزینه های ساخت انواع محتوای ویدیویی بیندازیم:
محتوای ویدیویی را میتوان به بخش های مختلف تقسیم بندی کرد که از میان آنها تیزر رئال محبوب ترین و پرکاربرد ترین نوع محتواست.
تیزر های رئال عموما توسط فیلم برداران حرفه ای تصویر برداری شده و در نهایت توسط یک یا چند تدوین گر برای ورود به دنیای تبلیغات تدوین و آماده سازی میشوند.
اگر بخواهیم تعرفه ساخت تیزر رئال را بررسی کنیم به اعدادی در بازه 5 تا 40 میلیون تومان در هر دقیقه خواهیم رسید ( و یا حتی بیشتر). که این تعرفه ها ممکن است بسته به نوع تصویربرداری و یا حتی تجربه تولید کنندگان اثر گاه بسیار متفاوت باشد.
اما تعرفه ساخت این نوع ویدیو تبلیغاتی نسبت به تیزر رئال (که بسیار پرکاربرد است) عددی بسیار پایین تر است. گاه ممکن است بتوان با قیمت ای اندک (نسبت به محتوای رئال) در مدت زمان دو یا چند روز یک تیزر زیبا، جذاب و کاربر پسند تولید نمود.
به همین دلیل است که بسیاری از افراد و خصوصا مدیران کسب و کارهای مختلف، امروزه ساخت انیمیشن تبلیغاتی را نسبت به تیزر رئال در اولویت فعالیت های تبلیغاتی خود قرار داده اند.
شناخت انواع موشن گرافیک بهترین راه برای جواب به، ‘موشن گرافیک چیست’ می باشد. در زیر با انوع موشن گرافیک آشنا شوید.
یکی از کاربرد های رایج موشن گرافیک همین ویدیو های توضیح دهنده است که من دوستشون دارم. در این روش یک فرایند پیچیده به بخش ها کوچک تقسیم می کنند و با کمک موشن گرافیک یک توضیح قابل فهم به کاربر رائه می دهند یا به توضیح استفاده از محصول می پردازد.
در این روزها مردم عموما تنبل هستند و ترجیح می دهند با دیدن یک ویدیو اطلاعات مورد نیاز در مورد یک محصول را به دست بیاورند. یک ویدیو خوب می تواند یک داستان عاطفی و جذاب در مورد محصول و برند باشد که فروش برند شما بسیار کمک می کند.
ویدئوهایی هستند که در آن از فضاهای واقعی فیلمبرداری میشود و اطلاعاتی را گزارش میدهد. در ویدئو رئالها از طرحهای گرافیکی استفاده خاصی نمیشود و محوریت اصلی و بار انتقال پیام بر دوش فیلمبرداری، صدابرداری، صداگذاری و تدوین است.
این دسته از موشن ها، تلفیقی از فیلمبرداری و گرافیک هستند که عمدتاً این گرافیک ها علاوه بر افزایش جذابیت برای نمایش اطلاعاتی به کار میروند که با فیلمبرداری قابلارائه نیستند.
استاپ موشن تکنیکی است که برای ساخت آن از اشیای واقعی عکاسی میشود. در این شیوه، اشیا بهصورت کم و جزئی حرکت داده میشوند و از هر حرکت عکاسی میشود. سپس تمامی عکسها با استفاده از نرمافزارهای مخصوص، پشت سر هم قرار داده میشود تا حس حرکت را القا کند.
موشن گرافیک از دو واژه «موشن» و «گرافیک» ساخته شده و به معنای ساده، گرافیکی است که دارای حرکت است و برای انتقال پیام از قابلیتهای هر دو استفاده میشود. عموماً در آنها از تصاویر واقعی استفاده نمیشود و برای طراحی گرافیک آن از نرمافزارهای طراحی گرافیک همچون فتوشاپ و ایلاستریتور بهره میگیرند.
ارائه محتوا بهصورت موشن گرافیک، به دلیل وجود حرکت و صدا، جذابیت بیشتری را برای مخاطب به همراه دارد.
اینفو موشن ها ویدیوهایی هستند که در آنها از تکنیک اینفوگرافیک برای انتقال محتوا استفاده میکنند. در واقع گرافیک و حرکت به گونهای استفاده میشود که بتوان از تکنیکهای اصلیاینفوگرافیک برای نمایش محتوا استفاده کرد.
درباره این سایت